Videoprodukce
Obsah pro prodejní funnel
Studio lease
Posedla jsou super inovativní firma, která vyrábí 3D tisknutá cyklistická sedla na míru. Protože cyklistikou žijeme, rádi jsme jim pomohli vymyslet, jak zákazníkům ukázat jejich produkt v tom nejlepším světle.
Jak vytvořit dostatek top obsahu pro sociální sítě a performance marketing s přijatelným budgetem? S klienty jako jsou Posedla nám dlouhodobě nejlíp funguje domluvit velké produkční dny, kdy všechno natočíme a následně z toho 2-3 měsíce vydáváme nejrůznější downcuts, Reels a podobně.
Ve spoustě projektů, které děláme, je hlavním cílem získat maximální počet views, případně oslovit co nejvíc lidí. Posedla ale hlavně potřebují prodávat svoje produkty. Protože známe reklamní formáty od A do Z, ještě než začínáme natáčet, snažíme se s klientem identifikovat, jaká slepá místa má jeho prodejní funnel a na nich zapracovat. Víme totiž, že sebekrásnější obsah nepřinese konverze, pokud nebude zapadat do strategie a formátů.
Jinou message chcete poslat studenému publiku a jinou někomu, kdo už vás v posledním týdnu viděl desetkrát. Pro maximální výsledek se buď o performance staráme rovnou my, případně se snažíme být v blízkém kontaktu s tím, kdo to řeší.
Prodejní funnel Posedel jsme vylepšili tak, aby za stejný budget získávali víc konverzí.