Digitální strategie a content pro ME v baseballu
Připravili jsme digitální komunikaci nejúspěšnějšímu ME v historii
Připravili jsme digitální komunikaci nejúspěšnějšímu ME v historii
Performance marketing
Content tvorba
Strategie
Práce s influencery
Velký event se neobejde bez top digitální komunikace, která podpoří awareness a hype kolem akce, prodá vstupenky, pobaví fanoušky, co nemohli dorazit a ukáže akci celému světu. Přesně to jsme pro mistrovství Evropy v baseballu. Výsledek? Pozitivní sentiment a nejvyšší návštěvnost ME v historii.
Bez improvizace při komunikace sportovního eventu neobejdete. Nikdy totiž nevíte, jaký bude výsledek. Češi se bohužel na domácím mistrovství k medaili neprobojovali, ale sportovní neúspěch nesmí znamenat neúspěch v komunikaci. Jak s tím bojovat? Do terénu vždycky vyrážíme se zásobou komunikačních témat a video konceptů, abychom fanouškům na sítích přinesli engaging obsah, ať se na hřišti děje cokoliv.
Prázdné tribuny znamenají ztrátu prestiže i finančních prostředků. Proto jsme se v přípravném období zaměřili na akviziční kampaň, zapojili vybrané influencery, rozjeli a optimalizovali reklamy na Facebooku, Instagramu a Googlu a nakonec přispěli k vytvoření diváckého rekordu. Ten je o to cennější, že český tým se nedostal do závěrečných bojů.
Propojování nejrůznějších sportů nás baví, a tak spontánně vzniklo virální video s olympijským šampionem, Jiřím Liptákem, který si spletl baseballový míček s terčem.
Vždycky přemýšlíme, jakou srandu vymyslet kolem samotného sportu, abychom zasáhli víc diváků.
Sport je pro nás o emocích. Ať se vyhrává nebo prohrává. Zároveň se žádný okamžik neopakuje. Buď jste nejlepší akci dne natočili, nebo propásli. Proto jsme vždycky na značkách dokumentovat, co se děje, ještě to nablískat a poslat do světa, aby i ten, kdo na akci není, dostal husí kůži.
Jestli něco při komunikaci eventu nemáte, tak je to čas. Všechno se děje extrémně rychle, nemáte prostor něco si připravit, 14 dní na tom pracovat a pak vydávat ven. Navíc pracujete v terénu, často bez přístupu k rychlému internetu a nabíječkám. Proto máme v týmu jasně daný „technologický stack“ – nástroje, tooly, techniku, která funguje skvěle on-the-go. Mít na všechno top-notch Macbooky, iPhony a poslední modely kamer sice představuje nemalé náklady, ale pro úspěch, co naši klienti očekávají, je to nenahraditelné.