Performance marketing
Content creation
Aftermovie
Obsah z eventu
T-Mobile Olympijský běh byl v roce 2018 náš první projekt pro Olympijský tým. O šest let později jsme s týmem pomohli doručit rekordní počet registrací, postarali jsme se o tvorbu obsahu s ambasadory a celou oslavu Olympijského dne natočili.
Naším úkolem bylo dostat na start T-Mobile Olympijského běhu rekordní počet běžců, aby oslava Olympijského dne stála za to. V měsících před akcí jsme proto připravili desítky příspěvků, natáčeli s ambasadory a otestovali desítky kreativ pro placenou kampaň.
Výsledek? Rekordní počet běžců celkem, o desítky procent víc registrací ze sociálních sítí, historicky nejnižší cena za jedno prodané startovné a nejefektivnější kampaň. Během předzávodního období jsme natočili stovky tisíc impresí a zasáhli většinu běžecké komunity v ČR. Nakonec z toho byly tisíce nadšenců, kteří rozhýbali celou Českou Republiku.