Socials a pokrývání eventu pro Czech Tour a Závod míru
Celoroční správa sociálních sítí a real time produkce obsahu během závodů
Celoroční správa sociálních sítí a real time produkce obsahu během závodů
Natáčení v terénu
Celoroční strategie
Influenceři
Community management
Za dva roky tvorby digitální komunikace největšího cyklistického závodu v ČR se nám podařilo získat srdce fanoušků cyklistiky. Přinesli jsme neotřelý mix perfektního audiovizuálního zpracování, zábavy i informací ze závodu. Díky tomu jsme i s profilem, který sleduje nyní 4 000 lidí natočili miliony impresí a zasáhli skoro všechny relevantní lidi v České republice.
Jak to roztočit s profilem, který má jen 1 000 sledujících? To byla naše challenge. Právě tolik měl profil Czech Tour v roce 2022, kdy jsme si ho vzali do parády a začali tvořit top obsah, který získal milionové views a dostal se na obří cyklistické profily.
Chtěli jsme, aby během závodu o Czech Tour slyšeli všichni cyklisté v ČR a zároveň jsme to nejlepší poslali i do zahraničí. Menší budget pro paid reklamu jsme dohnali důkladnou přípravou a správnou strategií. Měsíc dopředu jsme se domluvili na spolupráci a natáčení se známou stájí Jumbo-Visma, a taky jsme otestovali formu týmu BORA- Hansgrohe na společné jízdě. Díky domluvě a správně vytvořeným příspěvkům jsme náš obsah dostali na největší cyklistické účty s milionovými zásahy. Obsah ze závodu sdílel u sebe i legendární Chris Froome, kterého sleduje víc než milion lidí.
Bylo to velký, našlapaný a ikonický! Cílili jsme na posílení komunikace s fanoušky a reakce na jejich komentáře a zprávy. Na místě jsme pro diváky dělali zákulisní videa, hlavně s influencerem Tomášem Březinou.
Během závodů jsme ve tříčlenném týmu vytlačili ven přes 600 příspěvků.
Tomáš Březinu aka @cubackanekonci sledujeme už několik let, protože jeho meme content a komentování závodů v televizi je naprosto skvělý. Když jsme se k Czech Tour dostali, hned jsme věděli, že tuhle spolupráci musíme rozjet. Tomáš svojí improvizací a talentem před kamerou dokázal spojit fanoušky, vtáhnout je do děje závodů i zákulisí týmů. Vzal diváky do týmového autobusu BORY, pokecal v cíli se závodníky a nechyběla ani předávka vychlazené jedničky hned po dojezdu. Využití influencera bylo jedním z pohonů, které nám zvýšily sledovanost, dosahy i počty zhlédnutí, které se u Závodu míru meziročně zvýšili více než 6×. Na Instagramu Czech Tour jsme narostli nad 4 tisíce sledujících a na TikToku, který jsme teprve letos spustili, jsme během několika dní získali přes 50 tisíc zhlédnutí.
I s malým účtem můžete zasáhnout skoro celou ČR.
V Jeseníkách sice probíhají závody v létě, ale my tvoříme pro Czech Tour a Závod míru celoročně.
Co takhle dát si social ride? To je další koncept, který přišel na svět během zimy. Závodník si odjede trénink na trenažéru a my z něj za jízdy dostáváme zajímavosti z přípravy. Social rides udržují kontakt s publikem a přináší info, které se fanoušci jen tak nikde nedozví.
Tak sledujte Czech Tour a Závod míru a buďte u té jízdy s námi!